Söndag.

Idag är det söndag och lite tråkigt väder e det ju...nu kan solen göra uppehåll tills jag har semester vecka 31 då kan den komma tillbaka...=) för det är inte alls roligt att jobba i 30 graders värme då njuter man tyvär inte av solen ..

Ska snart köra hem till dalby för jag och syster yster ska åka till gert våran mobror som fyllat år... upp och fika och snacka lite skit..



Jag testade thords nya leksak i går... en fyr hjuling, det var fan svårare än vad jag trodde det skulle vara, men riktigt roligt=) jag behöver nog lite övning :)



Två bilder från stranden igår mycket fint...=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder.

2009-07-06 @ 09:20:20
Postat av: Anonym

standen sår lite läskig ut..

2009-07-08 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0