torsdag

första semetser veckan börjar ta slut och i morgon är det redan fredag.
Det har redan snart gått en hel vecka sen vi tog hem jerry och jag visste att det skulle bli tufft  och jobbigt
och sammtidigt som det är det så är det super roligt... men just nu vill jag att han ska bli stor=) så man slipper gå upp 2-3 gånger per natt för kiss o bajs rundor... en bebis har blöjor... kanske ska uppfinna det till fåra fyrbenta vänner haha=)
 
Idag har jag gått på jerrys första lite längre runda, e ju rädd om hans små ben vill inte gå för långt direkt.. men han tyckte det var roligt när han väl kommigt på att man faktiskt kan gå fast man är i koppel.=)

sen åkte vi in till mamma o pappa med jessica och vattnade blommorna och sen lämnade jag av skadeanmälan på jobb.. sen åkte vi hem till malin vattnade hennes blommor sen körde vi mot dalby igen och på gatan över där syster yster bor träffade vi en annan jack russel som blev jerrys kompis från första stund när dom träffades tidigare i veckan , så dom fick leka lite sen började det att regna och vi fick köra hem..  nu sitter jag här framför burken och jerry nannar så sött brevid mig .. han e trött efter en tuff dag=)

Dagen middag.

pyttipanna med stekt ägg och rödbetor..=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad gullig han är. Ha tålamod valptiden är snart över, tiden går så fort. Sen behöver ni inte springa ut på natten.

2009-07-30 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0