lördag kväll.


Jag var ju på klass träff innan ikväll... jag hade super ont i halsen och feber när jag åkte men tänkte att jag säkert skulle kunna stå ut med det och att efter ett par cider inte skulle tänka på det...
Men  det blev ingen dricka jag fixade inte det shit vad ont i halsen jag har... jag kan knappt andas mandlarna e super svullna så dom täpper lixom till på nått sätt...
ska in till apoteket i morgon och köpa slem lösande host medecin

klass träffen var iallfall trevlig.. blev  typ 12 personer men kul att träffa dom .. synd bara att man inte mådde bra, så tobbe och hanna körde mig hem ganska tidigt...

nu sitter jag och kollar på rocky på 6an och tycker synd om mig själv...

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0