Torsdag morgon



Ja man har ju litta tid över för detta oxå trots att klockan e  06:26 behöver inte köra riktigt än..

igår blonderade jag håret som jag skrev i förra innlägget och resultatet?
njaaa det blev väl så där...får ge det ett par tvättar så kannske det blir bättre, om inte nä vem bryr sig..=)
det växer ut ..

Snart e det helg och vi har tagit oss igenom ännu en vecka av jobb.. man e en vecka närmre sin semester

Fick dock papperna igår med min innbokade tid och som det ser ut så kommer jag inte behöva min semester när den är planerad eftersom jag kommer få en sjukskrivning....
jaja vi får se det löser sig.

nu ska jag fixa det sista innan det e dax för jobb..

haaj

Kommentarer
Postat av: nettan

Hej jenny



Nästa vecka är det dags för nya stora tårar, måste vara fin innan vi kommer till Sverige.



Vi landar den 21 / vi syns stora kramar från nettan

2009-06-12 @ 07:46:32
Postat av: jennynguyen

åh skön inställning du har, till det med håret =D

2009-06-13 @ 14:47:19
URL: http://bertiwls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0