fredag kväll..


Fortfarande inga bh´s .. dom skulle komma med posten men blir väl inte försen på måndag då... det är bara att vänta och se.. dom dyker väl upp...

stack direkt till gymmet efter jobb idag... gjorde vad jag skulle o sen snabbt hem... duschat gjort mig ordning så  thord vågar  visa sig ute med mig bland  folk ..och snart ska vi iväg till lund för att äta lite kina mat och sen en bio...

Mamms kom in om och lämnade två nya kuddar till oss som hon köpt till mig igår... dun kuddar  och då kan man hoppas att dunet ej kommer från levande fåglar.... men om dom gör det ska jag vårda kuddarna väl eftersom dom stackars liven redan lidigt.. och det ska ju inte vara förgäves... tack vare dom kommer jag ju sova gott...

jag funderar på om jag ska våga att färga mitt hår igen själv...  jag har lixom inte pengar till att slänga ut på en dyr frisör... det hade man bara när man jobbade och bodde hemma... Och hur illa kan det bli lixom? det blev lite gult sist men efter en innpackning av silver shampoo och ett par tvättar såg det ju bra ut.... hmm ja jag e kluven som fan... man vill ju ändå inte se ut som fan i håret som många gör när dom kör en hemma färgning... tåls att fundera på..


se nu till att sköta er i helgen ...  och ge fan i det som inte är ditt... !!!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan färga det till dig!! Då blir det snyggt, plus att jag gör det gratis..!:))

2009-03-07 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0