Helgen


I fredas när vi skulle in till lund så parkerade vi i parkerings huset bakom stationen... vi tänkte det var nära och bra till restaurangen  ...  efter kina maten så gick vi ner till stan tänkte inte lönt att flytta bilen vi hade ju lagt på pengar där borta så det skulle räcka...
bion började kvart över nio och var klar kvart i tolv... rätt bra film såg män som hatade kvinnor...  vissa bitar av filmen blev lite för mycket man fick lixom se för mycket......ska inte berätta för er som ej sett den och tänkt göra det..iallafall så när filmen var klar skulle vi gå till bilen och köra hem... men när vi väl kom fram till parkerings huset så var det STÄNGT... så jävla idiotiskt .... vår bil var innelåst...  varken jag eller thord hade sett att det stängde klockan 24.... Shit tänkte vi hur fan ska vi komma hem... ringde ett nr som stog där på en skylt om man ville ha utsläppning efter öppentid , men det visade sig att det skulle kosta ca 1200 kr för att få ut bilen och inte en chans jag skulle betala det... så vi fick ringa min snälla syster yster som än en gång ryckte ut i nödläge och rädda sin lilla syster=) tack jessica....=)
Och inte nog med det eftersom parkeringshuset öppnade sen igen klockan fem var vi ju tvugna att hämta bilen då eftersom vi inte hade någon biljett och vi ville ju inte ha böter... så det var bara att ställa klockan på halv fem och köra in till lund och hämta hem bilen...  men fick iallafall ny bakade bullar på statoil då bagaren kom precis när vi kom=)
sov en stund till när vi kom hem ..vaknade åt våra bullar och sen körde vi till svedala..

I lördes var jag en runda i ystad med gudrun och rebecca.. vi skulle kolla en adress som becca skulle hitta till på tisdag..det blir nog inga problem det var lätt att hitta dit..=)  sen på kvällen åkte vi till dalby igen ... hem till mange drack litta drinkar och sen var det ner till pubben i dalby jaaa vi har en sådan=) dom hade en sång kväll ..mycket trevligt..
Blev en tidig kväll gick hem runt elva tiden... gick hem och stekte hamburgare och krängde =)

tyckte inte jag drack så mycket igår men kände mig ändå tung i huvet när jag vaknade... men efter ett lungt uppvaknande och ingen stress mådde jag ganska bra igen... började tvätta och städa undan lite.. här var rent för mycket saker över allt..
Så nu e här fint och rent igen=)


har även skaffat mig facebook litta senare än alla andra men va fan=)  bättre sent än aldrig som man brukar säga.


nu har jag lagat mat och ska kränga  ... ska bara få med litta foto sen igår osså...











nu pallar jag inte fler eftersom blogg bara så hålla på o fittas hela tiden hejdå¨.


Kommentarer
Postat av: jessica

2009-03-12 @ 18:00:30
Postat av: Jessica

HeHe ser ut som ni hade en trevlig kväll..

2009-03-12 @ 18:01:55
URL: http://jezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0