Onsdag


Underbart att solen har varit framme nu två dagar.... man känner sig genast mycket gladare av det fina vädret..

Redan onsdag och första träning dagen denna veckan.. hoppade över det i måndas för jag inte palla och igår hade jag sjukt ont magen så fick bli idag..

så nu sitter jag i soffan har krängt litta köttbullar och ska snart gå och duscha... Thord är i svedala o hittar  på nått med bilen skulle jag tro...

såg filmen patrik 1.5 igår... såg inte hela för jag blev för trött men det jag såg var filmen väl sådär... gilla inte riktigt att se två vuxna män stå o kyssas uch....


unda vad som händer till helgen.. kanske grillning o sånt skönt hemma mys..

Hittade ett kort på mina fina rosor som jag fick av thord för kanske ett år sen... för er som inte vet om det så är det 100 st=)
otroligt fina var dom=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0