söndag


Ja då var snart helgen över.. det är söndag och klockan går på sommartid.. villket betyder att man får sova en timme kortare ....  ligger kvar i sängen i svedala har inte kommit mycket längre än så..- Thord ligger brevid mig och nannar gott... han grymtar till ibland att jag ska klia han på ryggen men jag pallar fan inte...

igår var vi på gessie byakrog och kollade in pedalens pågar... var en trevlig kväll fram tills jag  fick migrän ....åkte hem kräkte tog två alvedon och gick o la mig... nu mår jag mycket bättre=)

jag vet inte hur man går vidare från den punkten vi står på idag till att ta nästa steg.... men som vi sa man behöver inte älska varandra för att umgås och acceptera varandra... huvudsaken är att han inte kommer i mellan....

jaja vi får se...

funderar på att snart asa mig upp o dra mig hemmåt... känner att det hade vatt skönt att komma hem i lagom tid ... men sen sammtidigt ligger jag jävligt  bra =)


En stor påse godis och en påse chips och coca cola hade inte suttit fel just nu... släng in en pizza på det oxå så hade man mått som en gud haha=)

i veckan får jag se om jag o syster yster kör och handlar en ny soffa till henne.. jag ska åka o stor handla och dra mig till gymmet  ett par gånger... fick höra i fredas att jag gått ner i vikt.. tror inte att det stämmer men det var roligt att höra=) så jag antar att jag får fortsätta äta mina sallader och asa mig till gymmet... blir inte stranden 2009 men kanske 2011 haha ...

nä nu ska jag krypa ner brevid mannen min och mysa lite innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra med hemfärd...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0