torsdag


I morgon är det fredag och det är riktigt skönt..

hitade faktiskt behå när jag och hanna var iväg ... vi var ju i åkarp och kollade.. inte jätte stort utbud men en jätte bra service tjejerna där var super.. tack för all hjälp.. jag bara stog där i omklädnings rummet så kom hon med bh tills vi hittade en som satt perkeft... så till alla er som har lite störra bröst kan jag tipsa om butiken kvinnligt under i åkarp..

En massa andra tankar har dykt upp på sista tiden.. eller ja dom har ju funnits i mitt huvud ett bra tag men nu har jag tagit tag i det.. lite... jag har tagit ett steg på en en kanske lång resa som kommer förändra mej och mitt liv...

Har även tvättat litta idag och startat disk maskinen känner mig flitig=) 

i morgon ska jag och Thord ha en mysig fredag kväll som vi ska spendera tillsammans.. vi ska gå på bio och lite sånt.
 ska se män som hatar kvinnor...  sen vad som händer mer i helgen vet jag  inte.. blir nog svedala iallafall för thord ska mecka bil...

jaja nu ska jag iallafall kolla lite tv ... hej då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0