God morgon

God morgon gott folk.. sitter i soffan och precis krämgt en stor god macka till frukost.. ska köra till jobb om ca en halv timme... så ska bara slå ihjäl lite tid=)

Måste säga att jag ÄLSKADE programet igår på kanal fem om ULLARED hahah ... jag satt och skrattade för mig själv i soffan så nästan tårarna kom... ett program jag lätt ska följa varje måndag .. ett gott skratt förlänger livet ju=) jag ska faktiskt upp där själv torsdagen den 12 med syster yster och mamma.. ska bli en trevlig tjej tripp...

i lördes var det ju törringe  hade riktigt trevligt faktiskt.. många pratglada människor , mycket skratt och god dricka..
Kase dans e fan jävligt underskattat hahaha=)

På tisdag den 10 /11 ska vi besiktia huset... shiiit ska bli så spännande... hoppas att allt är som det ska  så det bara är att packa och flytta in.... är så glad =)

nu terrar jerry mig med sitt slajmiga tugge ben... han tycker det är så fint att han snäll o villig att dela med sig lite till matte men nej tack.. det får han ha för  sig själv.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0