helgen.


God morgon god morgon... 

Då sitter man här igen och ska snart köra till jobbet.. Helgen har ännu en gång gått rent för fort och man undrar var den tagit vägen..  Orkade inte göra ett dugg i fredas så blev en film med lite chips och coca.. i lördes åt jag frukost med en tjej kompis som man inte träffat på mycket länge.. tack för en trevlig förmiddag=)
På eftermiddagen drog jag, gudrun , oline och bex  till nova en runda.. fick en jätte fin klänning av min svärmor tack så mycket =) älskar den det är en TUPTOPPS klänning.. O japp jag kan ha den =) har aldrig kunnat ha sånna kläder innan i hela mitt liv .. och det är stunder som dessa som gör hela operationen värt det.. allt med läkningen och sånt.. att kunna köpa villka kläder man vill är underbart=)

sen i söndes var vi i huset och kolla runt en massa... gick med fuktmätare och sånt kollade allt man kan tänka sig..
var nog lite mer renovering än vad jag minns från första gången vi var där men vi ska iallafall flytta dit=) till vårat helt eget hus=) skit roligt ska det bli ser riktigt mycket fram emot det..

var även en runda på skylt söndag i svedala .. Jag och jerry gick med hundklubben som fixat en hund promenad där alla hundar hade tomte luvor på sig.. dom var sååå söta..=) jag hade köpt ett tomte täcke till jerry han var så fiin=)



 oj nu e klockan redan halv... hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin liten Tomtehund, han är sååå gullig. Grattis till huset och lycka till med allt.

2009-11-30 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0