jag kommer!!



Jag kommer om ett par dagar sätta lösen på denna blogg.. Eftersom jag vill fortsätta kunna skriva hur jag vill vad jag vill om mig och mitt liv utan att det finns folk som ska ha en åsikt om detta ... Detta är MIN BLOGG och det är jag som bestämmer vad jag ska skriva och nu kommer jag även kunna bestämma vem som ska läsa den så jag slipper försvara mig för mina tankar och ord...


JAG KOMMER SÄTTA LÖSEN!!!!!!

vill du fortsätta läsa min blogg kan du mejla mig på [email protected] så löser vi det .. dock inte vem som helst som kommer få det mitt liv mitt  val!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra. En blogg är till för att man ska få säga va man vill och hur man vill. Hur man känner för saker och ting är helt personligt, och dina ord är alltid din syn på saker. Precis som en dagbok. Kämpa på. Mail kommer =) Vill def läsa vidare

2009-11-04 @ 21:20:13
Postat av: Anonym

Håller med föregående inlägg, men varför kan man inte ta in åsikter från andra utan att ta åt sig? Ibland har faktist läsarna en del tips och råd som kan vara bra och ibland dåliga. Dom som är dåliga är bara att skippa.

2009-11-05 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0