länge sen

hej hej

riktigt länge sen man var här inne och skrev av sig ett par rader.. har försökt ett par gånger men blogg.se har tydligen hatat mig och inte alls velat som jag..

livet rullar iallafall på som vanligt nästan iallafall...

vi har köpt ett hus lägenheten är uppsagd com hem är uppsagt och jag ska ringa i morgon så vaktmästaren kommer hit och besiktiar våran lägenhet..  shiit så nu ska det packas en massa här hemma  har dock 2 månader på oss så gott om tid haha eller inte.. hela vårat hem ska ner i kartonger...ångest eee jaa=)

jag ser fram emot helgen SÅÅ mycket eftersom jag jobbade hela förra så ska det bli härligt med sov morgon..



 haha jag försökte köra tre kundvagnar när vi var på ullared men jag var inte ett dugg grym.. får nog överlåta det till rosmarie.. för den kvinnan kan köra kundvagnar... haha==) så mamma o jessica fick vara så snälla att köra sina själv..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till husköpet, vad blev det för ett hus? Ja tre kundvagnar är inte det lättaste att köra, behövs nog några års träning.

2009-11-26 @ 11:14:28
Postat av: Anonym

Hur fan kan man ha tre vagnar med grejor!??

2009-11-27 @ 09:32:04
Postat av: <3<3

Hej!! Skön blogg du har! Ville bara säga att jag har också en blogg som handlar om mina favorit artister/skådisar

Demi Lovato

Selena Gomez

The jonas Brothers

Beyonce

Justin Bieber

MIley cyrus

Många va?! HAHA, iaf min blogg är väldigt intressant och jag bloggar varje dag, så följ min blogg och kommentera mycket=)

HEJ SVEJS!



2009-11-28 @ 23:27:29
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0