måndag



Veckans första dag är snart slut och jag har inte mer än hunnit hem från jobb gått en runda med jerry och fått i mig lite mat och klockan är redan 19:42..  det är lite tradigt med att jobba till 18:15 varje dag man hinner inte med så mycket  när man slutar för klockan e redan mycket ... men men det är bara att bita ihop...

jag sitter och väntar på det helt ullared ska börja 20:00 detta underbara program haha=)..... på torsdag är det jag mamma och syster yster som ska dit och shoppa loss.. dock inte som som den galna malmö familjen som handlar för ett helt år haha shiiit undrar hur dom får hem allt... =)

 I morgon är det besiktning på huset och jag är sååå nervös fan vad jag villl att allt ska vara perfekt så vi kan ringa och säga upp lägenheten .. sakta men säkert börja packa och rensa ut skåpen.. vi kommer dock inte flytta försen den 1 mars men ändå.. om vi inte blir av med lägenheten tidigare och dom som äger huset nu kan flytta tidigare...  men iallafall tre månader kommer gå jätte fort för det kommer finnas att göra hela tiden.. vi har bara bott här i 1,5 år ca och  vi har nog samlat på oss en hel del.. man ser kanske inte det men  när man sen ska packa ner hela sitt hem i lådor kommer där vara en jäkla massa helt plötsligt..=)

nu har jag inte tid mer för nu börjar ullared..!!!!! heej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna att besiktningen går bra, och att ni kan flytta till ert hus snart.

2009-11-09 @ 22:49:28
Postat av: cc

Snygga hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-11 @ 11:00:21
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/
Postat av: martina

ohh gud vad kul om ni oxå flyttar till hus :) hoppas allt är bra med dig annars?:)

kram

2009-11-11 @ 20:00:38
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: tanja

heeeej! Ville bara säga att du har en fantastisk blogg;)

Jättefin. och blogga järna in på min blogg<3

2009-11-19 @ 14:59:54
URL: http://taniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0