uppdatering..



Hejsan hej gott folk..

I tistes gick våran dröm om huset i kras... Det visade en massa fel på besiktningen så vi får tyvär hoppa av...
blev så jävla besviken och ledsen eftersom i mina tankar hade jag redan flyttat.... vi hade ju redan köpt det lagt handpenning och allt skrivit papper det skulle bara besiktias BARA!!!! men det gick bajs... jävla skit...
så nu har vi inget hus längre.. jäkla mög... men man får se det lite ljust att det var en jävla tur att vi besiktia det.. annars kunde vi suttit där och åkt på en jävla kostnad när allt skulle fixas... så nu får vi leta efter ett nytt och hoppas på bättre lycka nästa gång..

Jag har åkt på en jävla förkylning  riktigt drygt man får fan knappt luft  nässprej är min nya kompis ..

men men nu är det iallafall helg och det är riktigt skönt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så synd, men fortsätt leta det kommer fler. Ni blir säkert husägare till slut. Ha en fortsatt trevlig helg.

2009-11-14 @ 22:22:44
Postat av: Anonym

Fast nu är det ju Måndag igen. :P

2009-11-16 @ 16:22:35
URL: http://alittlehappygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu börjar detta inlägg bli tråkigt

2009-11-23 @ 22:08:49
Postat av: hockeybruden

Tja jag har frågestund i bloggen skulle va kul om du slängde in en fråga!

2009-11-24 @ 22:42:17
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0