Fredag


Sitter och tittar ut genom fönstret  och det är riktigt tråkigt väder.. det är kallt  regnar och blåser.. man blir inte motiverad till något alls med ett sånt väder.. vintern är på väg och det finns inget vi kan göra åt saken för att förhindra det.. vi kan bara gilla läget och klä på oss alla dessa lager med kläder som krävs för att ens tänka tanken på att gå utanför dörren..

nä tacka vet jag sommaren då man bara kan slänga på sig en tunn klänning och sandaler... det gillar vi=) 


Efter som vädret är så tråkigt som det är blir det nog att köra en runda.. glo lite i butiker och  fördriva lite tid =)


 I morgon fyller jag 23  shit var tar tiden vägen?  var det inte igår jag fyllade 18, fick körkort kunde handla ut cigg och blev myndig? sprang på klubbar varje fredag, lördag och tänkte livet e underbart.. jag ska aldrig bli gammal .. men tyvär verkligheten hinner ikapp..kommer man bara vakna upp en dag och vara 30 ha skrigiga barn som terrar en och undra hur fan man hamnade där? 

Kanske på tiden att fundera ut vad man vill med sitt liv och hur man vill att det ska se ut ?


Hej så länge



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så häftig din blogg är nu, Jättefin.

2009-10-02 @ 17:52:18
Postat av: Anonym

Gud va snygg blogg!

2009-10-09 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0