gummistövlar...



Hur irriterad kan man bli för ca 150 kr?  JÄTTE irriterad ska jag berätta  för er..

Skulle in och köpa ett par gummi stövlar som jag sett tidigare och nu bestämmt mig för att köpa.. tror du dom hade min st? NEJ givetvis inte.. och den otrevliga o lika okunniga kassörskan kunde inte ens ringa till malmö för att kolla om dom hade  rätt storlek utan hon gav oss deras nr så vi själva fick ringa... service?? skulle inte tro de... men iallafall så  hade malmö rätt storlek så frågar mamma ja men är det nu dom svart rosa? kostar 299 bara för att försäkra sig att man inte körde in där i onödan... då säger rösten i andra sidan av telefonen att gummistövlarna kostar 449 där inne.. men HALLÅ menar mamma lund säljer dom ju för 299 .. HMMmmm så på två mil stiger ett par jävla gummistövlar med ca 150 kr.. IDIOTI..

Jag hade gärna betalt 449 för dom det är inte det.. men nu är det en prinsip sak att personalen var så otrevlig det är bara ca 2 mil mellan lund och malmö och det är samma affärs kedja .. hur fan kan det skillja då?  fan vad lack jag blev dra åt helvete....

saken är ju den att jag vill ha dom jäkla stövlarna för dom var både fodrade och såg bra ut för att vara gummi stövel.. så nu har jag kollat upp en annan affär som säljer samma märke och samma stövel oxå för 449 men köper mycket heldre dom där nu  jag vill ha service tack.. hatar otrevlig okunnig personal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch så irriterande sådana saker kan vara. Hoppas du får tag i ett par till slut iallafall.

2009-10-06 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0