Lördag

Vad är det för en dag är det en vanlig dag? nej för det är min födelsedag hurra hurra hurra=)

idag är det ännu en dag med piss väder.. fan vad jag hatar regn..

Men ikväll ska jag iallafall ut och äta med min älskade sambo... En positiv sak när man fyller år man får bestämma vad man vill göra.. så idag ska vi ut bara han och jag och äta en god middag och ha en mysig stund för oss själva=)

Igår blev det en tur till tomelilla och ystad.. hittade inget skoj att innhandla blev bara lite små saker som godis strumpbyxor och sånt som kan vara bra att ha =)

I morgon kommer mamma o pappa och syster yster till oss och ska äta lite middad.. jag ska försöka att laga en gryta med ris.. hur nu det ska gå .. jag vet att jag tippsade om det som middag för ett tag sen men ska jag vara ärlig har jag Aldrig  lagat en gryta  haha så det ska bli kul att se hur det går om det kommer gå att äta eller det får bli pizzerian i byn =)

nu ska jag se vad hundarna har för sig där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0