måndag

Hejsan hej gott folk.. sitter nu och väntar på att klockan ska bli 2 så jag kan köra in till lund o möta upp mamma.. vi ska handla en assistent eller hur det stavas som jag fick av dom i födelsedags present.. tack tack =) sen kan man baka satan här hemma MYCKET lättare än att stå med sin envisa elvisp som funkar lite si så där efter man bakat bullar med den och fyllt den med deg.. tur jag har två  =)

Sen ska  jag även se om jag hittar ett täcke till jerry som är en st större än det jag köpte i lördes ångrar att jag inte köpte båda redan då eftersom han kommer behöva ett större snart... jaja jag hoppas iallafall att dom har kvar den andra st fortfarande=)

Var även och tittade på två st hus igår... men inget av de var något att ha så blir att kolla vidare.. för vill ju inte ha ett ruckel som inte är beboligt...

Jeje. nu ska jag göra mig färdig för att köra.. ställa upp grinde så jerry inte kan springa runt överallt jaa ni vet den valiga rutinen när det är dax att lämna hemmet...


hejså länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0