Desperate, oh so desperate.....

Desperate Housewives is BACK! Äntligen har de nya avsnitten kommit in på www.greatstufftv.com och det är bara SÅ spännande. Man har ju följt serien sedan starten (då den slog igenom som en storhit)!

Bree Van de camp är min favvo, allt runt henne ska vara helt PERFEKT och hon får alltid sin vilja igenom oavsett vad! =) En riktig inspirationskälla kan tyckas! 

 

Vi är lite lika hon och jag.

 

Tack för dag! KRAMKRAM=))

 

PS. Jenny, jag köpte den koftan på Gina som är lite längre bak och kort fram. Byxorna var en meter för långa så det blev inget med dem..

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bree är bäst!!

2009-10-01 @ 14:28:56
Postat av: Elin Fornell

Som jag längtat efter de nya avsnitten!

Njaa.. Gabby är min favorit ;)

snygg design du har på din blogg förresten :)

2009-10-10 @ 10:59:53
URL: http://elinfornell.blogg.se/
Postat av: mette

älskar dhw ;)

2009-10-16 @ 21:41:54
URL: http://mettsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0