Fredag


Fredag gott folk.. och inte bryr jag mig om det..för alla dagar e samma för mig nu när jag går hemma.

Igår var jag med syster ute på revinge fältet så jerry fick springa av sig 



Efter det åkte vi hem och grillade korv.. det var ju jätte fint väder så det gäller att passa på medans vädret tillåter grillning..=)

Vi stack även en runda till lödde på bil träff på kvällen.. jerry var jätte duktig som fick följa med eftersom husse var i svedala..

Idag var jag en runda inne på jobb och hälsade på.. var tvungen att lämna in papper på den nya sjuk skrivningen..
Där inne var allt sig likt tyckte jag.. får se när jag kommer tillbaka..

Annars blir det bara lite godis med idol ikväll... Thord ska upp och jobba tidigt i morgon bitti så händer nog inte rent för mycket ikväll...

idag är en sån dag då det är skit tradigt att bara sitta hemma..jag känner mig lite rastlös  och skulle villja hitta på någon men vad lixom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0