Gäst.


Godmorgon godmorgon...

Igår var Hanna här och hon passade på att gäst blogga lite här hos mig.. Hon tyckte det var roligt att ha en plats att skriva av sig sina åsikter om saker och ting så från och med nu har även hon lösen till bloggen och kommer gäst blogga lite när hon känner för det=)

Tyvär hade jag helt glömt bort att jag skulle med gudrun och rebecca in till lund för en smink kurs... Shit det hade jag inte tänkt en tanke på.. så dåligt sammvete  jag har nu ..säger förlåt tusen gånger..
Hoppas att ni hade det trevligt iallafall... ni får visa mig sen hur man ska göra..

ska försöka ringa ett sammtal nu dom har telefon tid mellan 11-12 och dom svarar inte och kolckan är 11:11....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0