Godmorgon

Gordmorgon..

Fast jag inte somnade försen runt halv tre så e jag redan uppe =) hmm trost inte självmant min kära sambo väkte mig med sms och sen så ville jerry ut och göra sitt så det var bara att slita sig upp ur sängen..=)

sitter nu och kollar på någon dålig tv reklam för ett smink som ska vara ett undervärk som dom vill framställa det.. hmm tror inte riktigt på det faktiskt.. inget smink är så bra så alla ens skönhetsfel försvinner och man blir jämn i fejan som en bebis gump... icke en chans...  sheercover heter de.. hmmm nja jag köper inte det iallafall..
.

Dagens planer ..

jag ska nog köra ut med moster och köpa ett par skor på coopan som hon la undan igår eftersom hennes st inte fanns på nova.. tacka gud för tekniken dom kan stå i lund och bara kolla på datan för att se om burlöv hade ett par hemma sen bara ta upp telefonen och ringa och lägga undan dom.. underbart vad skulle vi gjort utan våran underbara teknik=)

jag ska nog själv in och köpa ett par byxor eller ja pröva dom först och sen bestämma mig såg dom igår när vi var där inne så nu har jag bestämmt mig att jag vill prova dom och eventuelt köpa  de första par byxor jag köpt sen 07.. ja du läste rätt jag har inte köpt mig ett par byxor sen 07.. jag går inte i det så ofta då jag inte trivs i det utan älskar leggings och tunika.. men jag gillade dessa så jag hoppas att dom passar =)

Sen ska det packas lite kläder och sånt skit för det e dax för svedala .. som vanligt e vi där på helgen ..
jerry älskar det för han får leka med de andra hundarna så han bara njuter och tycker livet är på topp=)
just nu ligger han här brevid mig med huvudet uppe på datan han ska vara riktigt nära det är viktigt=)

Jag ska försöka hitta ett middags tipps idag oxå som kommer in senare...

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag väntar på middagstips. Kommer inte laga någon mat förän du har lagt in det. Känner mig redan hungrig så snabba dig. Kram

2009-09-26 @ 16:01:04
Postat av: Anonym

Du skulle ringa mig ikväll?!=)

2009-09-27 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0