Godmorgon

God morgon gott folk.. nu har jag vatt vaken ca en timme och min morgon har sett ut som alla andra..

gå ut med hunden,sätta sig vid datan läsa alla bloggar man följer ..aftonbladet o expressen för att bli lite uppdaterad vad som hänt och sen sin egen blogg så klart och sist och det som sen står på hela dagen e Facebook..=)

Nu börjar det bli dax för lite frukost och sen ska jag köra ner till byn och handla.. jag har bestämmt mig för att baka en kaka till hund träffen ikväll.. varje onsdag e det någon ska ha med fika och nu e det min tur.. kanelbullar står på menyn ikväll..

Undrar hur trött min kära sambo är idag.. han jobbar 05:00 till 13:00 denna veckan och dum som han var sov han efter jobb igår så han har inte kunnat sova inatt.. jaa han har feta sömn problem .. men iallafall hoppas du håller dig vaken på jobb=)

nu ska jag kränga mackor .. eller ska jag låssas som dom "kända" bloggarna att jag inte äter  för jag bantar.... haha patetiskt... äta e gott=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0