Lördag kväll..

Godkväll.. har inget vettigt att skriva men sammtidigt har jag inget annat att göra framför datan..

sitter i svedala faktiskt fortfarande ute en skön kväll men dun västen e på=)

väntar på att mannen min ska duscha klart sen ska vi ner till skurup en runda och hälsa på lina o henke.. dom har flyttat idag så ner o kolla den "nya" lägenheten..

Thord la ut sin bil på blocket för någon dag sen och när han satt och åt ikväll ringde en som sa jag är i svedala om tio minuter jag vill kolla på din bil.. så han körde och mötte dom på statoil .. en stund senare kommer Thord tillbaka gående.. då hade han sålt bilen haha.. vad för bil skulle han köra till jobb med nu? hahaha...  snabbt in på blocket och kolla läget tror han ska kolla på ny bil på måndag kväll redan tror tillome han köpt den för han la en hand penning ¨på bilen fast han bara sett den på bild.. .. här e det snabba affärer... man skulle nästan kunna tro han var en Ahlforsare.. hahaha..=)


Nu ska jag kolla min farmville på facebook.. jag är beroende av det ju =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0