måndag


Då är det måndag igen och helgen är förbi..

vi var och campade nere i höör... var på twin lake run  en träff med amerikanska bilar..

Trots det dåliga vädret var det en trevlig helg.. jerry var super duktig, och inte alls jobbig att ha med sig...
måste säga att han lyder faktiskt bra för att vara så liten.. blir 14 veckor på onsdag..

jag själv går vidare på min pencelin... morgon och kväll ska man komma ihåg det...
ska in till kliniken i morgon igen dom ville ha lite koll på mig nu när det är som det är.. men allt kommer nog lösa sig hoppas jag... blir litta ledsen men försöker inntala mig själv att det blir bra..

nu ska jag duscha sen försöka hitta på något jag kan köpa till min kära sambo som fyller år i morgon..

Jerry ligger ner bäddad festen stör inte han alls=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0