Nu.

Så nu ska jag snart köra till svedala..  sitter bara och väntar på att mina meloner på farm ville ska bli klara haha jaa jag vet lite tönt varning men jag är beroende.. och nu står dom på 99 % så väntar på den där sista % innan jag kör..

jag och jerry har haft en mysig lördag förmiddag.. vi har njutit av solen och bara vilat tatt det lilla lugna.. 
För är vi väl kommer till svedala kommer han ja fullt upp att terra ernie och elvis så då kommer det vara full rulle på lill killen=)


En Ego bild ... Så här ser man ut idag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en sån pudding i den ljusa hårfärgen=)) Yeeah rock it biiitach!! my home girl yeah!

2009-09-19 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0