onsdag


God morgon.. vatt vaken länge nu känns det som.. vaknade vid åtta av att min älskade sambo sätter igång tv´n högt som tusan och att det en stund senare ringer i hans telefon.. jeje han tog jerry på morgontur medans jag låg och drog mig lite i sängen..=)

Idag är det ännu en valp kurs träff är inne på 4 g nu tror jag, trevligt men lite drygt att det inte börjar försen halv 7 för sen slutar det inte försen halv tio..   men förstår att det inte kan börja tidigare folk jobbar ju..

Annars ska jag bara vara hemma idag, jag ska vila vila och vila lite till... =) ska ut och gå med jerry en runda och sen ska vi öva på att han ska vara ensam hemma..  måste kämpa med det eftersom han inte alls tycker om det .. han står och Ylar så hela området hör han..  igår var han ensam hela 7 minuter de ni haha=) idag ska det bli tio.. till slut ska han nog klara det han behöver bara lite träning.. han e ju så van att jag alltid är hemma med han..

nu ska jag se det sista av våra bästa år och kolla facebook=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0