Söndag.

hejsan hej..

Nu medans 90% av ni där ute e bakis efter en festande helg sitter jag och mår skit bra =)

Har haft en skönt helg och inte gjort så där jätte mycket.. var som sagt hos lina o henke i går en lugn kväll med chips coca och litta skit snack...=)

Idag ska jag åka hem ifrån svedala och städa undan inne i tvätt rummet.. där skulle komma någon i morgon och kolla gas pannan så att den funkar som den ska... varför vet jag inte riktigt den e ju rent ny ju...

Sitter och funderar vad jag ska ge hanna för middags tips idag och eftersom det är söndag tycker jag du ska ta o köra till max köpa hem en god burgare och sätta dig i soffan och fetta lite och kolla på en bra film.=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ju helt klart frestande ut och jag hade nog gjort det om jag läst din blogg igår, men det gjorde jag inte så nu får jag väl klämma i mig en burgare till middag ikväll istället! =)) Tänkte att nästa måndag så kanske du och jag ska äta lite tillsammans oxå? Vad sar du om de?=))

2009-09-21 @ 13:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0