Tisdag


God morgon god morgon...  uppe med tuppen=) vaknade vid nio av att jerry ligger och myser med mig och slår lite lätt med sina tasssar på mig så jag ska vakna han e för go han mammas gosse=)
Då var det bara på med kläderna och upp och släppa ut han så han fick göra det han skulle , han har hållt sig hela natten han var ute vid elva igår sista turen så han e duktig=)

Idag blir det hemfärd till dalby city.. har en massa tvätt att ta tag i när jag kommer hem... får ta hjälp av Thord när det är dax för upphängning.. men det funkar bra..=)

Har fått invation av finnar ..det ser ut som jag lider av svin influensan. det ser riktigt skabbigt ut.. vet inte varför jag fått de och att det sätter sig på halsen..  riktigt räligt  och kliar lite gör dom.. men det är väll nu när jag fick sluta med p-pillern när jag skulle opereras.. käka mini piller  istället.. gått på sjukt mycket piller nu efter operationen plus narkos och sånt skit... huden tar ut sin rätt helt enkelt.. Så clarasil e min nya kompis..ska ner på apoteket idag och se om dom har någon super kräm som kan hjälpa till lite oxå..

satt och läste lite på "kändis" bloggarna igår .. och man kan inget annat än att bli mörk rädd... shit villka EGO människor dom igentligen är... allt handlar om hur snygga dom är hur mycket botox dom sprutar in och hur kända dom är.. snälla små flickor väx upp... tydligen finns det massor av folk som gillar att läsa om silikon,löshår och solarie eftersom dom bloggarna har blivigt så stora som dom faktiskt är... men jag tycker bara att dom e sjukt patetiska...  dom borde sluta vara så ego så självupptagna och öppna ögonen och se hur verkligheten faktiskt ser ut.. allt är inte rosa moln som dom tyx tro i sina egna fantasi liv..

jaja  nu ska jag iallafall se våra bästa år..  En sjuk serie men ändå man blir fast.. det är fantasi om nått... men e man sjuk skriven så är man.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0