Fredag



Idag är det fredag och går in på  min 12 arbets dag irad.. kan säga att jag är riktigt sliten och trött..
skulle igentligen vatt ledig idag lördag söndag måndag men blev inte så ...
kommer iallafall vara ledig lördag o söndag .. alltid något.. hoppas få min långledighet snart .. eftersom vi jobbar
helg så är vi ju lediga fredag o måndag helgen efter  i normala fall..

Igår öppnade vi den nya butiken.. var inte alls det draget som vi alla förvänntat oss att det skulle vara..
får hoppas på bättre tryck idag..

Mina fötter är jätte ömma.. någon som har ett bra tips hur man tar hand som sina små tassar som man traskar runt på hela dagen. inte konstigt att dom ömmar...? inget som tar lång tid eller nått för det har jag inte gid till..

Igår var jag och syster yster ute o köpte jord.. 5 för en hundring..  så nu är alla våra chillisar om planterade i större krukor plus att jag börjat fylla sandlådan där ute med 4 säckar... dock behöver jag mycket mer men ska dit o köpa fler...  eftersom vi inte har några barn som kan leka i sandlådan så ska jag fylla den med jord istället och ha den som planterings låda=)  kommer nog bli riktigt bra.. =)

Idag hoppas jag på att taket är slipat när jag kommer hem så vi kan dammsuga och torka golvet... här är redan en massa damm från gipset så hade vatt najs att städa lite.. dock inte lönt försen taket är slipat ordentligt!

fick en fråga om vi skulle separera eller flytta och det ska vi INTE! det är annat i mitt liv som gör att jag e ledsen och nere...  vill inte skriva för mycket här för det blir ett jävla liv då... Ni som känner mig vet vad det handlar om... och specielt en som varit i samma sits som jag!


jag vet att jag är dålig med kameran .. jag ska damma av den nu och försöka komma ihåg den så jag kan uppdatera er=)

nu måste jag gå och borsta tänderna o lite sånt annat innan jag ska köra till jobb...  9:00 till 17:15

hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du får en riktigt Glad Påsk. Och jag rekomenderar dig att ta ett fotbad med lite olivolja i för dina ömma fötter. Ta så varmt vatten du kan stå ut med och häll i lite olivolja, det gör att dom blir mjuka och fina. Lycka till.

2010-04-02 @ 08:29:02
Postat av: A

fin blogg. :]

följa varandra med bloglovin? :*

2010-04-02 @ 08:47:21
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Lissan

Jag vet o jag lider med dig. Jag känner det också varje dag, igen!! Tänk att man har så lite att säga till om. Att man inte kan styra sitt eget liv utan andra ska göra de. Var fan e felet o vem fan skapade dem. Den personen/saken skulle jag vilja gräva ner för all framtid! Vår tid kommer men det e ingen som sa vilket år. Puss i ljumsken!!!

2010-04-04 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0