Lördag

Det är lördag och regnet vräker ner... inget roligt väder alls...   Sitter och väntar på lite folk som ska komma och fika, har bakat en kladd kaka, får se om den går att äta!

Har fått dille på innlagd gurka haha... skit gott hemma lagda alltså Åt en hel burk som pappa lagt in under dagarna i simrishamn , så när jag kom hem igår la jag in en egen burk  =) fast hade inte en hel gurka hemma så blev inte så mycket så den är snart slut igen haha=) Ta  En macka med ost och lägg på den innlagda gurkan där så jäkla gott=)

Och för er som vill lägga in gurka så gjorde jag så här..

skiva gurkan tunnt, jag annvände en osthyvel går skit bra=)
Sen tog jag  ca en matsked ättika och ca en matsked socker...KLART! låt ligga i en burk med lock i ca en halv timme timme sen  ÄT!!!  riktigt fint....

Nu åskar det oxå... jobbigt för då kan man inte ha sladden i för vill inte riskera att det slår ner som det gjorde i dalby så nu ska jag spara på batteriet... hejdå=)

Älskar denna bilden på min lilla älskling =)  så jävla söt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitgullig bild! Förstår att du älskar den.

2010-08-15 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0