onsdag!

Det är skit trist väder , jag har huvudvärk och känner att jag börjar få ångest för att semestern snart är slut...

Snart ska man tillbaka till verkligheten och jag vill verkligen inte det... jag älskar att ha semester och jag hatar att tänka att det är snart slut och ett helt år till nästa... Ett helt år till nästa semester!!

Det är när den ångesten kommer krypande som alla mina andra tankar snurrar runt i huvet, tankar som jag inte haft på hela semestern, tankar som jag inte haft... istället har jag mått bra, vaknat med ett leende på läpparna och bara mått bra...

Jaja man ska inte måla fan på väggen, vi får se...


Annars ska vi nog slipa lite idag om vi får tummarna loss... sen ska det rivas tak i hallen ... Sågis var här i morse med nytt gips och nya balkar ... skönt att man får det hem kört så man slipper tänka på de... massa jobb bara.. i stället vaknar man på morgonen och på uppfarten står redan allt och väntar på en... lite lyx här på landet=)

Igår var jonas , sandra och henke här grabbarna fixa lite i källaren i hopp om att kunna få ut den gamla pannan... men det gick nog inte riktigt som dom tänkt och min matta som låg där nere i hallen fick nog sätta livet till... jag har bara hört att dom använde den men har inte vatt nere och  kollat hur stor skadan e... i så fall får jag flörta med mamma om en ny=) Det bar ändå en matta som vi bara hade i släpet när vi flyttade hit för att inte skada möblerna men som jag haft där så länge...

En fin bild från vårhallarna .. kan man annat än älska österlen =)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det finns många fina platser i vårt avlånga land. Lycka till med renoveringen med allt vad det innebär.

2010-08-18 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0