Onsdag!

Det är onsdag idag för alla er som inte visste det..=) jag själv är lite villse på dagarna nu när man är ledig håller man inte riktigt koll ju..=) 

fick aldrig någon riktig bra före bild på tvätt stugan då jag glömde ta en.. men här är en vägg målad iallafall.. och ni kan se golvet...



Man ser lite skillnad iallafall =)



Och nu är den äntligen klar=) Allt blev som sagt vitt... ett duch draperi som gått sönder åter användes och blev täck skydd för vasken och mina plast blommor som jag inte har plats till här uppe fick en hörna där nere =)
Tre tvätt korgar så det är lätt att sortera och en dyn box som inte kommit ut denna sommaren har fått en plats att stå på...






Nu ligger där en matta oxå som jag var och hämtade hos mamma o pappa som dom hade över.. har dock ingen bild på den men ni vet ju hur en matta ser ut eller hur =)


Operation tvättstuga klar=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju riktigt bra och dessutom en riktigt snygg tvättstuga.

2010-08-05 @ 08:10:19
Postat av: Anonym

Från skabb till Lyx, det blev ju skitbra. Ser riktigt mysigt ut och fräscht ut.

2010-08-05 @ 08:23:57
Postat av: Anonym

Blev ju snyggt som ett fikarum, mycket bra.

2010-08-06 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0