Söndag..

Redan söndag som vanligt går helgen förbi rent för fort... har inte behövt oroa mig för det nu i fem feckor men nu när man sitter här och det är en helt vanlig söndag som betyder att det åter är måndag och en ny jobbe vecka i morgon så kan jag inte beskriva med ord den ångesten jag känner över detta... som tur är börjar jag inte försen på onsdag men ändå! jag kan inte förstå vart alla mina underbara semester veckor har tagit vägen , känns inte som jag vatt borta så länge...

Visst om jag tänker på vad jag har gjort så är det klart man hunnit med att göra en massa skoj , men det känns inte som fem veckor!

I fredas var vi som sagt hos Malin och Lenny åt god mat och hade en trevlig kväll...

Sen igår var vi och firade henke på hans 27 års dag... jag var dock nykter då jag inte får dricka 3-4 veckor innan operationen... så jag var chaffis... men det gick lika bra det. Skönt att kunna köra hem när man e trött och det är guld värt att vakna hemma...=)

Nu e tvättmaskinen i full gång nere i källaren, jag ska snart tömma och fylla diskmaskinen ...och sen sätta för ett hål jerry hittat i trädgården nu så han sticker så fort han får chansen!   Han har inte fattat att han kan sticka innan men nu när han är i sin härliga ett års trots så prövar han lyckan på andra sidan häcken!

Det är ju så jäkla svårt att vara arg på denna söta lilla varelse , men nu e det stenhårt som gäller... för förtillfället skiter han i allt man säger han bara stänger öronen och ger oss fingert typ... så nu e det  lydnads träning när vi e ute och går... Jag kör med godis många tycker nog att det är fel men det skiter jag i... om det kostar 5 leversnittar på en runda för att han ska lyda så kommer jag föralltid köra med godis.. Ska ut och gå i skogen sen..så är det kom som gäller för lille man när jag säger att han ska komma... hatar att han inte kommer när man säger till han så nu ska det tränas=) Där finns nog hopp för han oxå för han kan det , men just nu bara när han själv vill...



nu ska jag ta tag i det där med disken.... måste göras och tyvär tömmer inte diskmaskinen sig själv, inte heller hoppar den smutsiga disken in igen!  hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är aldrig försent att lära gamla hundar sitta. Det kommer säkert funka jättebra. Good Luck.

2010-08-30 @ 10:18:52
Postat av: Mariah

jenny : Ursäkta människa, vad fan håller du på med? Nån gång måste man fan kunna gå vidare också, man kan inte sörja hur länge som hellst heller, och hon sörjer nog när ingen ser och hon vill nog inte skriva om allt detta i bloggen heller då det nog är tillräckligt jobbigt att förlora en bästa vän. Vänd på situationen för fan människa, om du nu är en normal jävla människa.. Väx upp för fan och sluta tracka henne när hon väl skriver ut sina känslor på bloggen... Eller du kanske inte har något vett i huvudet och du, det är ingen som tvingat dig att läsa Felicias blogg ! P.s Du kanske borde skaffa dig en syggare blogg. D.s

2010-08-31 @ 11:08:22
URL: http://mariahochcornelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å så go han är lilla Jerry när han ligger där och myser.

2010-08-31 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0