Tisdag!


Jaha... ja vi fick lite saker gjort igår iallafall... vi var på banken och hämtade Thords skatte pengar , vi var hos sågis och beställde nya saker till rummet så vi kan fortsätta med det...

Och när vi var inne hos pappa på hans jobb för jag ville att han skulle kolla vad vi behövde beställa ringer en av våra grannar.... då har jerry tagit sig ut från huset och springer förvirrat på gatan utanför hennes staket och pratar med hennes hundar... SHIT jag fick panik skrattade först åt det men sen kom jag på att det inte alls är något att skratta åt... vad hade jag gjort om där kommit en bil när han sprang ut? och hur har han kommit ut???

Men det måste iallafall vatt mitt fel, jag kan inte ha stängt altan dörren ordentligt, så när han sen vatt ensam så har han ju sett det gått ut och börjat leta efter oss....

Men eftersom han är så reserverad som han är så går han ju inte till folk han inte känner så sandra fick icke tag i han... men när hon sen såg att han hoppade in i våran trädgård igen så smög hon efter ... hon såg att han gick tillbaka in i huset och snabbt satte hon för stolen för dörren på utsidan så han inte kunde gå ut igen...

Så när vi kom hem igen var han i huset... vi körde ju direkt från  lund när hon ringde så var hemma ganska snabbt...

Inte alls roligt, tror ni jag kommer kolla altan dörren 2 gånger hädanefter??



En fin bild på lill killen sist vi var ute och badade ... hehe läs skylten bakom om=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att han kom till rätta. Tur att grannen var hemma och såg allt.

2010-08-17 @ 13:38:13
Postat av: Anonym

Rolig bild!

2010-08-18 @ 09:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0