Tisdag..

Nästan en hel vecka sen jag skrev,  I helgen har vi varit i Danmark på en bil träff där med massa amerikanska bilar.... mycket trevligt älskar camping..=) 

Idag är det riktigt fint väder och jag ska snart ge mig ut i solen och steka lite... får passa på nu efter 2 dagars kasst väder...

Jag och Thord fixa lite i camaron i söndes och jävlar villket mus slott vi hittade... vi visste att där vatt möss för dom har vi tatt i fälla men aldrig var dom bodde... men när jerry hoppade in i bilen visade han direkt vart dom bott och jävlar vad det stank när vi lyfte av bak sätet! så det var bara att städa upp skiten och se glad ut=)
Hoppas han kan få sina delar oxå snart så han kan mecka lite... måste få ihop bilen snart ju...

Annars vet jag inte vad jag ska skriva...

Jag såg den 2 sex and the city filmen för någon dag sen... En riktig tjej film och jag gilla den=) Tyckte om både ettan och nu tvåan... Så se sen =)

Sen har jag och Thord börjat se beck filmer.... vi har alla boxar så vi har haft maraton nu två regniga dagar... tror vi är uppe i film 10... =) Jag älskar gunnvald han e bäst och gör lätt att filmerna e värda att se...


Nej nu ska jag ut i solen får skriva mer sen när jag kommit på nått att skriva .. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fortsatt bra ledighet.

2010-08-10 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0