vecka 1

Första semester veckan är slut och den andra har så smått börjat... Känns som jag hunnit med hur mycket som men jag kan inte komma på vad nu när jag ska skriva =)

Jag började som sagt att göra vid tvättstugan och den e nu klar... bilder kommer när jag lagt över dom från luren... målade allt vitt golv, väggar och tak känns mycket bättre att gå ner där nu när det är lte finare.. ska hem till mamma sen och ta en matta som hon hade över som jag ska ha där nere... =)

Sen var vi i tyskland en sväng och laddade upp med dricka så vi kan klara semestern... =)

Körde upp och kollade i tykarpsgrottan... det är en kalkstens gruva som några stackare har grävt ut för hand... var faktiskt kul att se.. =)  Efter det blev det en tur till tyringe en allt i allo affär som har en massa bra att ha saker ... köpte mig en fin lykta men när vi kom hem slog Thord sönder ett glas i den .. Men den går att använda iallafall som tur e.. =)

Var Nere hos Jonas och Martina en runda oxå spelade spel och hade en trevlig strund så jäkla roligt att se jonas enorma tävlings innstinkt.. eller hur det stavas...

Vad har jag med hunnit med... jo Hanna och tobbe var här och drack , grilla och spelade spel riktigt trevligt...=) Träffas ju inte så ofta längre tyvär..

och i lördes var vi nere i simrishamn kollade bilutställning med amerikanska bilar sen festade vi på campingen på kvällen men min familj och vänner... skit roligt.. Inte så ofta Thords föräldrar träffar mina.. vi sov över i husvagnen underbart älskar att sova i husvagn.. Sen i söndes blev det hemfärd och kan väl erkänna att vi sov bort större delar av den dagen.. man e inte 20 längre och dricka 2 dagar i rad det tar på kroppen haha=)

nu ska jag bädda säng och litta sånt hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en fortsatt bra semester :-D

2010-08-03 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0