Lördag!

Det är lördag kväll och jag sitter hemma.. Thord är på jobb han stack för en timme sen kanske.. visste inte att han skulle jobba... men det fick man ju reda på iallafall haha=)

Idag plogade vi oss ut.. Ja jävlar vad mycket snö det har kommit.. vi körde till Lund för att be om kompesation för en bula i våran nya disk maskin som vi köpte förra veckan.. Fick 1500 tillbaka så vi var nöjda.. så då kan jag leva med den bulan.. för då har man inte betalt mer än 2500 för diskmaskinen..

och för dom 1500 hunda skulle vi köpa nått i butiken för man fick ju pressentkort.... och ja det slutade med att vi la till pengar och kom hem med en ny data! jaa inget som alls var planert utan det bara blev så.. Vi unna oss det=)
Så det blev en data en statsionär eller hur det stavas... Thord fick som han ville.. jag vill ju ha lapp topp=) men jag gav med mig så länge.. det blev bara datan ingen skärm.. sen koppla vi den till tv´n så nu har vi den som skärm... mycket bra=) nu fattas bara ett trådlöst tangent bord och mus.. så man kan sitta i soffan och surfa..  det ska köpas i morgon =)

Ja .. en vecka kvar till jul afton... shit tiden går fort.. Ska fixa med jul klapparna i veckan tänkte jag.. NÄ jag har fortfarande inte börjat haha.. jag stirrar icke som sagt!

Veckan som gått har flytit på bra.. satt dock stilla på motorvägen i två timmar i torsdags... en lastbil hade ställt sig i vägen.. Vägarna har ju icke vatt dom bästa.. men att ställa mitt över motorvägen kanj ag tycka var lite onödigt haha :)

I morgon ska vi nog försöka ge oss på rummet lite.. det står fortfarande under renovering.. vi har inte brått haha.. vi är väl lite för lata oxå.. men vi köpte inte huset för att flytta i morgon så vem har sagt att vi måste ha brott... Köpte iallafall golvet i fredas , så nu ska vi ta tag i tak och väggar osså..=)

Nu ska jag sappa på tv kortet Japp.. vi har ju ett eget tv kort nu tack vare mamma och pappa tack för det=) fantastiskt med massa tv kanaler.. nu i efterhand kan jag inte fatta att vi var utan tv i 8 månader! haha galet..


Bjuder på en bild sen en av mina dans kvällar ute på Törringe! inte världens bästa bild men va fan.. Man ser inte bättre ut haha  :) man kan inte skylla på dålig bild =) jag hade iallafall ny klänning =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med, "man ska skynda långsamt". Du hinner säkert med dina julklappsinköp. Kanske värsta ruchen är över när du kommer. Det var ju bra betalt för en bula hi hi. Jättefin bild. Ha en bra helg.

2010-12-19 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0