snabb uppdatering.

Heej gott folk! Jag lever.. vet att det är 100 år sen jag skrev sist men jag har inte alls haft någon lust...

Livet rullar på precis som vanligt här hemma.. trivs super bra på mitt nya jobb och allt det!!


Vi har fått en jävla massa snö som nu legat här snart en månad.. jag är så trött på skiten och vill bara ta ett flyg till ett varmt land...

Snart jul och alla bara stirrar hit och dit... jul klappar som ska köpas och massa sånt trams.. jag har inte jul pyntat, jag har inte köpt en jul klapp... varför stirrar folk upp sig?



Jag har iallafall hunnit med en massa känns det som, vatt på dop... vatt ute o svängt dom lurviga två gånger till kase dans o litta modernt ur högtalarna=) köpt ny diskmaskin...

ja massa som jag inte pallar skriva!

Men jag ska försöka uppdatera litta bättre nu.. hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så coolt........äntligen en människa som inte stirrar bara för det är jul, häftigt att du varit och svängt dom lurviga istället, du hinner säkert med ändå. Och skulle du inte det så blir det julafton iallafall.

2010-12-14 @ 11:03:55
Postat av: Anonym

Kul och höra att där är liv i dig :-D

2010-12-15 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0