lördag kväll


lördag kväll huset är tyst och mörkt... Thord har gått och lagt sig för han tyckte mig film var tråkig.. jag tyckte den var söt=) I hate valentine hette den... en typisk kärleks film som jag tror vi tjejer uppskattar betydligt mycket mer än våra män=)

Iallafall så har jag och gudrun varit och städat lägenheten i dalby idag.. vi blev inte helt klara utan får ta en sväng dit i morgon med och göra klart det sista... tusen tack för hjälpen...

Medans vi var där gipsade thord o benny klart sov rummet..så i morgon ska det spacklas sen slipas o nästa helg skulle dom sänka taket och gipsa det! kommer bli snyggt när dom blir klara.. ser fram emot det...

Snat har vi bott här en vecka.. kan knappt fatta det eftersom tiden gått sjukt fort... vi har fått ordning så gott vi kan så länge... thord har redan börjat med renoveringen , ja vi trivs helt enkelt och har saker att hitta på som fördriver våran tid...



Jag eldar så klart som tusan haha=) men det har kostat lite såg skador i fingrarna, en tappad nagel  men det är smällar man får ta när man ska såga ved haha..=)



Köket.. allt som tillhör köket är upp packat och klart.. väldigt skönt att lådorna börjar ta slut nu=)




Jeje nu  ska jag väl oxå dra mig till sängen! hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint och mysigt det ser ut med den öppna spisen i rummet, jag förstår att ni trivs. Lycka till med renovering m.m.

2010-02-21 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0