Lördag Kväll

Jag är så jävla uttråkad!  Det suger att offra en helg för att ligga och vara sjuk..

Jag är ensam hemma eller ja jag har ju jerry men han snackar inte direkt tillbaka utan bara sitter där och tittar på en med sina fina ögon och vrider lite lätt på huvudet och låssas som att han fattar vad man säger.. ibland tror jag faktiskt att han gör det oxå.. Hundar förstår mer än vad vi tror..

Iallafall så suger det att sitta ensam hemma en lördag kväll... Thord är i svedala han var hemma om nån timme åt och duschade men sen stack han tillbaka dit.. det var ju tråkigt att sitta hemma JO TACK jag vet!! men inte kan jag åka någon stans.. vill inte smitta någon annan ju, eller jo det vill jag för varför ska någon annan ha det bättre än jag lixom?
Men iallafall..

Jag får sitta här hemma eller halv ligga i soffan med mitt dun täcke så jag är varm och go .. Dricka coca cola och äta gurk stavar med dippa.. Det är faktiskt jäkligt gott och mycket nyttigare än chips!!

sitter och kollar lite på bilder som ligger på den andra hårddisken.. sån man kopplar in i usb, måste ju födriva tiden lite..
tänkte att jag kunde bjuda på några..

Detta är på min 20 års dag! tre år sen gott folk..


Min älskade syster yster..ett gammalt kort på dig jag vet men du var snygg i håret=)



Ca 2 år gammalt kort..


twin lake run 08...=)


ha ha bjuder på denna bild... Kusinerna sammlade.. Hade jäkligt trevligt den kvällen.. Men shit vad jag var bakis dagen efter haha...


Ja nu orkar  jag inte mer.. hej då för ikväll...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0