God morgon.


God morgon god morgon... Det är söndag och det känns som man är uppe med tuppen... har vatt uppe sen 9 , så kanske inte så där jätte tidigt men ändå...

Thord ligger kvar och nannar gott där inne i sängen medan jag har tatt täcket med mig och flyttat ut till soffan..=)

Undrar vad som ska hända idag.. jag vill hitta på något.. som typ åka skriskor... det var sjukt länge sen jag gjorde det och jag tycker faktiskt att det är roligt... men vet inte om jag kan lura med mig någon ut.... tycker alla bara gnäller över hur kallt det är... har dom provat att klä på sig??

Igår kom jag fram till att mina gummistövlar och regnbyxor har varit en skit bra investering... har det på mig när jag är ute med jerry ... regnbyxorna är vindtäta villket gör undervärk för bena .. och gummistövlarna förhindrar att mina tassar blir blöta.. bra va?  en varm jacka , mössa och vantar på det sen e man redo för kylan =)

Mina braiga gummistövlar kommer från tretorn...Är till och med jätte sköna att gå i... rekomenderar jag starkt.



Ett par bra regn byxor hittar du nog i alla bra sport affärer... jag köpte mina (dock inte dom på bilden) på Team spotia...


Har iförsig en vinröd men färgen spelar ju ingen roll.. Men med denna fantastiska jacka håller man sig varm och go..=) kostar dock lite mer men är värd vart ända krona..



Ett viktigt måste när man ska ut i kylan=)



Så lite hålla värmen tips...  Klä på er och sluta klaga att det är för kallt för att gå ut=)


Nu ska jag kränga mackor tänkte jag.. hej då för denna gången


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ingen äkta Canada Goose ju! Din fuskis!

2010-01-12 @ 12:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0