Hemma..


Fredag idag.. men vad gör det när man ligger hemma och är sjuk? jag kan inte göra ett dugg ligger mest nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv... undrar om jag fått nöff nöff influensan..??

Så i helgen händer det inte alls för mycket ska se till att bli frisk tänkte jag .. Thord ska jobba på lördag så blir nog en skön hemma helg för oss...

Har inget kul alls att berätta då det inte händer så mycket i mitt liv just nu..  vi packar lite smått,
bokar tider med banken äter sover och jobbar=)

Nu ska jag sappa lite till på tv´n ... snyta mig ta näsdroppar och snyta mig lite till!  är inne på 2 hushålls rullen nu på två dagar... har fan sår under näsan, tacka gud för iduminsalvan som man får smeta in sig med där...=) 
 
Ni kan få ett middags tips idag...(hanna)

Gjorde denna mat för ett tag sen .. mycket gott och uppskattat av sambon.=)
Hemma lagade köttbullar sås och potatis.. lite mor annas gurkor till det och lingonsylt så har du en god middag





Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm vad goda dom köttbullarna ser ut! Krya på dig.

2010-01-22 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0