Jag vill..



Jag vill klippa mig... jag sitter och kollar på lite gamla bilder nu och får en svår beslut ångest...
Jag vill ha långt hår tror jag.. men sen ser jag gamla bilder och då vill jag ha kort... vad tycker ni?


Jag tycker faktiskt att mitt hår e snyggt på denna bilden och ska jag klippa mig kan jag tänka mig en sådan frisyr igen..
Detta kort är från  08...



En bild från 09...  lite längre lite ljusare....




Jag kan inte bestämma mig... jag vet iallafall att jag ska färga håret nu i dagarna eftersom min utväxt är gigantisk och otroligt ful...  men längden ?  ja det återstår att se när jag bestämmt mig...=)  ni får gärna lägga en kommentar om villket som ser bäst ut =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jättesvårt att välja, för du klär i båda frisyrerna jättebra.

2010-01-09 @ 21:42:05
Postat av: Anonym

Det är svårt faktist men jag gillar mustaschen på den nedre bilden. Mmm Mmm Mmmmmmm... Hutchi MaMa!

2010-01-12 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0