Länge sen


Hejsan hej.. ja då var det lite länge sen man var här inne och skrev...

Det har blivit ett nytt år och vi lägger 2009 bakom oss och ser fram emot 2010...

Kommer nog bli ett bra år med mycket nytt.. vi ska flytta till vårat hus ute i lilla byn holmeja... för er som inte vet vart det ligger villket nog är typ alla så ligger det ute vid sturup... ca 5 km från svedala...  Det börjar närma sig nu och man längtar lite mer för varje dag nu när det närmar sig..

Mamma och pappa har flyttat från mitt barndomshem.. även dom har börjar det nya året med en flytt till en mark lägenhet i dalby.. super kul för dom ..skönt att slippa trappan och härligt att nu få en ute plats att njuta av och ett helt garage att fylla med skräp :P Men det är med tårar i ögonen vi nu säger hej då till Nöbbelöv... Den lägenhet som har varit mitt hem i ca 22 år..  Fast jag har flyttat hem ifrån för ca 1,5 år sen så har alltid mamma o pappas lägenhet varit hem... hem hem lixom... men nu startar vi ett nytt år med ny lägenhet och jag hoppas att ni kommer trivas där... lika bra som på nöbbelöv där ni stannade i 26 år..=)


Har precis suttit och kollat på första avsnittet av lets dance.. inget jag brukar följa men man måste ju kolla vem som var med=) 


bjuder på denna bild på mig o bejb sen nyår=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är big mac & co???????????????



blöt lejromstoast gjorde den här feta kroppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-16 @ 20:58:00
Postat av: Anonym

är trulls med i en annan del av köping eller<3

2010-01-16 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0