lördag



Det är lördag..

Har varit med mamma idag på ikea och kollat läget lite... skulle kunna handla hur mycket som när man går där inne och tänker på jaaa men en sån skulle vi kunna ha där o det där.. ja ni vet.. jag har ett helt hus att som ska fyllas nu haha=)
från en tvåa till ett hus... =) det kommer bli riktigt bra när ni är klara... allt får ta sin tid och man får ta lite i taget och spara till det man vill ha.. men sen får vi oxå det precis som  vi vill och vi gör det till oss själva...=)

Mamma köpte iallafall tre hyllor som dom skulle ha i garaget och ha lite bra att ha saker på längst ena väggen...
blir nog inte lika kul för pappa som ska sätta ihop dom sen =)

Thord har åkt med grabbarna in till malmö idag dom skulle ha lite grabb kväll ..med pizza öl och tv spel skulle jag kunna tro.. kul för dom.. så idag har jag och jerry mys kväll här hemma... coca och jordnötter ...  gott gott=)


Jag vill åka skridskor.. hade vatt skit kul men vet ingen som vill åka med mig=(
får se vad som händer i morgon..

hej då






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0