onsdag


Hejsan hej... jobbe dagen är slut för idag .. man har hunnit hem gå ut med hunden ätit och klockan är redan halv 8`... villket liv man har...

Jaja halva veckan har iallafall gått och snart håller vi helg..

Ja som sagt blonderade jag mig i måndags...


Före!


Efter!



Jag längtar som fan tills den 15 februari som är vårt nya datum till flytten.. förr var det den 1 februari men visade sig att det inte funkade riktigt för dom som bor där nu..  så 14 dagar till att ha ner räkning på , jag hoppas att tiden går fort.

Jaja jag har inget vettigt alls att dela med mig av idag.. så nu ska jag ducha och dra något gammalt över mig... hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad snyggt blonderat! Du måste varit hos frisör och gjort det?! Vilken salong?? Vart har du köpt det fina Hello Kitty hårbandet? =)

2010-01-14 @ 09:04:01
Postat av: Anonym

Det blev ju riktigt bra.

2010-01-14 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0