sjuk=(


God morgon gott folk.. eller ja god och god i morse när jag vaknade innsåg jag att jag blivigt sjuk.. kan knappt svälja feber täppt i näsan ont i kroppen ja ni vet det där vanliga som tillhör när man är sjuk... riktigt tråkigt ..
Inte nog med det när jag sen tittar ut så snöar det FAN jag vill inte ha mer snö nu.. det får vara bra nu.. vintern är över jag vill ha sommar och sol och vårat hus!

Flytten går som sagt den 15 februari.. en jävla massa som ska göras innan dess måste passa in massa bank tider , packa sen flytt städningen är ju inget jag ser fram emot...
Men allt är nog  värt det i slut ändan när man sitter där i sitt eget lilla röda hus=)

nu måste jag till jobbet.. japp det är bara att försöka bita ihop.. smitta ner alla andra dom ska ju inte ha det bättre än jag... =)

Grattis till svär mor som fyller år idag...=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman

2010-01-20 @ 16:37:31
Postat av: Anonym

Sprid smittan bara!

2010-01-21 @ 08:17:05
Postat av: Anonym

Krya på dig!!

2010-02-14 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0