Tisdag!


Det är tisdag och min underbara förkylning ger icke med sig.. den han nog typ blivigt kär i mig eller nått!

Jag jobbar iallafall nu .. Och jag ska köra nu i ca 2 veckor.. Underbart ! kan inte uttrycka mig på något annat sätt.. visst är inte annledningen till att jag ska köra  rolig men jag kan inte låssas som att jag inte är glad för att få komma ut till mina underbara vägar igen..  Jag saknar mitt "gamla" jobb riktigt mycket   det kan jag inte förneka och det är veckor som dessa nu som gör att man kan kämpa vidare ... 

Det rör sig en massa inne i mitt huvud just nu att jag själv snart vet höger eller vänster, jag brottas med alla dessa jävla tankar om allt som får mig att må dåligt ..Det är allt ifrån flytten , pengar , bilen , jobbet ja you name it!

Jag har iallafall bestämmt mig för att kämpa på och försöka hålla huvudet över vatten ytan ett tag till.. Jag vet att det kommer att  bli bra i slut ändan .. När vi flyttat lämnat  lägenheten kommit till ro i huset .. för just nu saknar min kropp ro!

Villken tur att jag har Min underbara familj och min helt fantastiska sambo och våran älskade jerry.. kunde inte varit mer glad över er just nu!

God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror också att allt blir bra till slut när du kommer till ro i ert hus som ni har köpt. Lycka till med allt.

2010-01-26 @ 20:56:39
Postat av: Anonym

Efter reng kommer solen så bara vänta det blir uppehåll

2010-01-26 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0